پیوند کوتاه به این نوشته:

3 پاسخ به مقبره هایده

  • ناشناس گفت:

    خدا رحمتش کنه…

    نمایش  
  • علی گفت:

    چرا اسمش رو به انگلیسی اینطور نوشتن؟!

    نمایش  
  • دیدگاه خود را بنویسید

    :wink: :twisted: :roll: :oops: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :dance: :cry: :bow: :arrow: :angry-: :?: :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: 8-O 8)