
Archive for جولای, 2010
שריפת הספרים בגרמניה הנאצית, הערבים באיראן.
על שריפת הספרים של הערבים תקרא את זה ממני.. והספר. “שתי מאות של שתיקה” והמקורות של מה שבא אחריו וממנה הנה זה צוטט.:
במשך זמן רב, נושא שריפת הספרים והתנהגותם של ערבים עם התרבות האיראנית כבשו את דעתי, ולכן הייתי נחוש לעשות מחקר בתחום זה וניסיתי להשתמש במקורות אמינים ולהזכיר את דפי הספרים.. על הריגתם וביזה של איראנים במהלך הפלישה הערבית להיסטוריונים ערבים ואיראנים מפורסמים כמו : אבן ח'לדון , אלבלזרי , מסודי , אבן הישאם , אבן חאזם , בלאמי , סלאבי , שייס אדוי ו… כתובים בספרי ההיסטוריה. אחת הנפגעות המשפיעות ביותר הייתה השפה והתרבות של איראן. בשל גדולתה של ארצם, האיראנים נשאו בעול של מאות שנות שליטה על העולם והייתה בהם ציוויליזציה עתיקה, ומסיבה זו המדעים האינטלקטואליים היו גדולים ורחבים מאוד עבורם.
אבן ח'אלדון, הסוציולוג וההיסטוריון הערבי הדגוב והמדויק ביותר, מספר על שריפת הספר על ידי הערבים.: ( שתי מאות של שתיקה עמ' 98 )"כשסב''ב. אבי וואקאס הגיע למד'ן, הוא ראה שם הרבה ספרים.. הוא כתב ל"עומר ב. אל-ח'טאב" ושאל על הספרים האלה.. עומר כתב בתגובה שהוא זרק את כולם למים, שאם מה שיש בספרים האלה הוא מדריך, אלוהים שלח אלינו הדרכה, ואם אין שום טעות בספרים האלה, אלוהים הגן עלינו מפניהם.. לכן הם קשרו את כל הספרים במים או בדגים."
כמו כן, אבו ריהאן אל-בירוני בספר העבודות של אל-בקיה אן אל-כארון אל-ח'ליה (עמוד 35,36,48 ) כותב:"כאשר אבן המוסלמי סרדאר חג'אג' הלך לח'רזם בפעם השנייה ופתח אותו, מי שכתב את התסריט של ח'רזאמי וידע על ההיסטוריה, המדע והחדשות של העבר הלך מזנב הלהב והשמיד את הכוהנים והירבודנים של העם ללא הבחנה וספריהם נשרפו ונהרסו".
המלך עבדאללה – מלך ערב הסעודית :איראן לא ראוי להתקיים

לכל מדינה על איך כמה אלפי שנים של הקיום האנושי העתיקים אינם מצדיקים חלק טיפוסי של האימפריה העות'מאנית הנגרמת על ידי הקונספירציה של אנגליה לאחר מלחמת העולם הראשונה על ידי הישות אל-סעוד או קבוצה של עושי דברו, khoddam הבריטי (המלך הנוכחי של אבות) נוצר , יש merit להתקיים ! שאלה שאמורים להיות ענה את אותו הסעודית המלך עבדאללה אומר ישראל, אשר, כמובן, על בצורך המדינה. עם התמיכה של-13 מיליון מכלל האוכלוסייה היהודית בעולם מבחינת המיקום של הודעה חשובה-פוליטיות וכלכליות כוח זה יש ומגיע מאות מיליוני ערבים עדיין העסקה איתם יותר מדי אין ,במקום האחד גדול, אבל אנחנו לא יכולים לומר את شیخک הערבי האיראני کاریم אשמתו, בהחלט נחשב תחת אצטלה של המלך הסעודית הערות אולי לא כל כך רע. אנו מגלים יותר , יחסינו עם تازیان סינית,,על-פי זה מסדר ההצטיינות על הישות הערבי ראוי הרצפה?!
להאכיל
SSL
יוטיוב שלי
במקטע:
תגיות: 